[SPEC] Blender

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 18 Maj 2007, 01:39:45 CEST

18-05-07, Łukasz Krotowski <lukasz.krotowski w gmail.com> napisał(a):
> A) Daniel chciał test na 3.4.
> B) Łatka którą posłałem jest ortogonalna do kompilatora (scons na amd64
> szuka libX11.so w /usr/X11R6/lib zamiast w /usr/X11R6/lib64).
> C) Ale czy ja zgłaszam jakieś błędy? Nie. Po prostu opisuje wyniki testu.

Ok.

> D) Czy ty chcesz mi delikatnie zasugerować, że nie mogę takiego testu
> wykonać i odpisać dlatego, że w PLD nie ma już gcc 3.4?

Znowu włączył Ci się jakiś agresor. Nie chce po prostu, żeby
niepotrzebne łatki trafiły do CVSu, a przecież przesłałeś taką łatkę i
Daniel mógł to potraktować jako zachętę do jej zamieszczenia. Nie
potraktuje ? To bardzo dobrze, ale wolę dmuchać na zimne. AFAIR nigdy
nie było gcc 3.4 w PLD. Przewijało się kiedyś 3.4.5 w ac-ready, ale do
main to takie cuda nigdy nie trafiły.
Dla mnie EOT.