[Ac64] Stan

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 28 Maj 2007, 19:20:00 CEST

Marcin Król wrote:
> amd64. No chyba, ze owa maszyna to bedzie prawdziwe 64 bit czyli AMD Opteron
> albo Intel Itanium. Inne procki to nadal 32 bity + rozszerzenia.

O ciekawe rzeczy prawisz :) Powiedz mi proszę czym się w takim razie
różni implementacja 64 bitów Opterona od tej z Athlona 64 i nowszych
Sempronów? A może jesteś w stanie wykazać jakieś zasadnicze różnice
pomiędzy 64 bitami na nowych CPU intela a AMD? Porównanie Opterona do
Itanium to nadużycie, bo to zupełnie dwie różne architektury.

Artur