[Ac64] Stan

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 28 Maj 2007, 19:38:04 CEST

On 5/28/07, Daniel Mróz <beorn w alpha.pl> wrote:
> Kupuję procek AMD Athlon 64 X2, więc dlaczego nie miałbym wykorzystać
> możliwości tego sprzętu?

No właśnie nie wykorzystasz niczego. Turion i Athlon 64 (innych nie
testowałem) są szybsze z userspace w trybie 32-bitowym. Wynika to
podobno z tego, że preprocesor potrafi kolejkować 32-bitowe intrukcje
parami i wykonywać po dwie na raz, tam gdzie to możliwe na dwóch
połowach rejestru.

Sam mam sprzęt amd64 i bardzo szybko wróciłem do i686.

--
Patryk Zawadzki
Generated Content