SPECS: postfix.spec - up to 2.4.5 - new VDA patch - build-tested only

Mateusz Murawski matowy w tlen.pl
Śro, 12 Wrz 2007, 19:26:04 CEST

Bartosz Świątek pisze:

> Zanim bcond został reversnięty to był mail na liście czy ktoś ma
> sprzeciw - nikt nie miał a userzy chcieli mieć to jako default. Więc
> naprawdę nie marudźcie.

Nie marudzimy :)
http://www.mail-archive.com/pld-devel-pl@lists.pld-linux.org/msg13184.html
Jezli o tym mailu mowisz to
Marcin Kurzyna synalizowal ze bedzie problem, Michal Abramowicz, Dariusz
Włodarczyk i ja prosilismy o info czy nie bedzie problemu.