SPECS: postfix.spec - up to 2.4.5 - new VDA patch - build-tested only

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Śro, 12 Wrz 2007, 21:51:05 CEST

On Wednesday 12 September 2007 19:26:04 Mateusz Murawski wrote:

> http://www.mail-archive.com/pld-devel-pl@lists.pld-linux.org/msg13184.html
> Jezli o tym mailu mowisz to
> Marcin Kurzyna synalizowal ze bedzie problem, Michal Abramowicz, Dariusz
> Włodarczyk i ja prosilismy o info czy nie bedzie problemu.

o ile pamiętam to chodziło mi o to, że VDA zmienia ścieżkę do Maildirów i
jeżeli na konfigu z VDA odpali się postfixa bez  VDA to {new|cur|tmp} lądują
katalog wyżej niż by to wynikało z konfiguracji. Podejrzewam że uruchomienie
postfixa z VDA na konfigu standardowym powoduje odwrotny problem (o tyle
gorszy ze tego katalogu niżej może nie być i się wysypie całkiem).

przy czym to piszę z pamięci - dawno nie grzebałem w konfigu postfixa, a
wersji bez VDA nawet nie pamiętam więc może się to trochę mijać z (aktualną)
prawdą.

pozdrawiam
marcin