SPECS: postfix.spec - up to 2.4.5 - new VDA patch - build-tested only

Czw, 13 Wrz 2007, 00:32:17 CEST

On Wed, 12 Sep 2007, Marcin Kurzyna wrote:

> o ile pamiętam to chodziło mi o to, że VDA zmienia ścieżkę do Maildirów i
> jeżeli na konfigu z VDA odpali się postfixa bez  VDA to {new|cur|tmp} lądują
> katalog wyżej niż by to wynikało z konfiguracji. Podejrzewam że uruchomienie
> postfixa z VDA na konfigu standardowym powoduje odwrotny problem (o tyle
> gorszy ze tego katalogu niżej może nie być i się wysypie całkiem).
>
> przy czym to piszę z pamięci - dawno nie grzebałem w konfigu postfixa, a
> wersji bez VDA nawet nie pamiętam więc może się to trochę mijać z (aktualną)
> prawdą.

Ja tylko powiem ze we wtorek zrobilem upgrade postfixa 2.2.x (z AC, bez VDA)
do 2.4.5 (z Th, z VDA) i nie zauwazylem zeby cokolwiek nie/zle/inaczej
dzialalo. Mam Maildiry w $HOME i wysoce upierdliwych luserow wiec pewnie
by juz dali znac jakby cos bylo zle ;)

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!