UWAGA użytkownicy driverów

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 13 Wrz 2007, 19:35:06 CEST

On Thu, Sep 13, 2007 at 19:02:33 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Na domowym ATI mam jajo na twardo przy przelaczaniu X -> konsola raz na 2-3
> tygodnie (a robie to kilka - kilkanascie razy dziennie).

Czy w takim razie nie lepiej w ogóle zrezygnować z wracania do konsoli?
Ja na STM miałem max 100x40 (o fb nie wspominam, wolne to), teraz bez
problemu korzystam z 159x62, wszystkie klawiszowe kombinacje terminalowe
są domyślnie skonfigurowane w xtermie PLD (przynajmniej te, które znam),
no i przede wszystkim nie jestem ograniczony do 8 terminali:

http://www.quarto.pl/~gotar/terminal.gif

> Taki "drobiazg" jak
> kursor w postaci wielkiego prazkowanego kwadratu przy 80% startow X-serwera
> kuz pomijam.
> To wszystko na dobranym z kilkunastu wersji zestawie X/kernel. Na innych
> bylo gorzej.

Rozumiem, że próbowałeś innych dystrybucji, choćby Live i wykluczyłeś,
że to my mamy coś skopane i się ciągnie do dziś? Tak inne distro, jak i
kernele vanilla?

> Za czasow Ra mialem uptime > pol roku. Teraz mi trudno osiagnac miesiac.

...ale fakt faktem, że mało kto dekstopa nie wyłącza tak długo:) Aż
kiedyś spróbuję, jak kupię sobie jakiegoś porządnego UPS-a.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>