UWAGA użytkownicy driverów

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 13 Wrz 2007, 19:53:33 CEST

On Thu, Sep 13, 2007 at 07:35:06PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Czy w takim razie nie lepiej w ogóle zrezygnować z wracania do konsoli?
> Ja na STM miałem max 100x40 (o fb nie wspominam, wolne to), teraz bez
                                                   ^^^^^^^^

<flame>Chyba na nvidii :P</flame>

> problemu korzystam z 159x62, wszystkie klawiszowe kombinacje terminalowe
> są domyślnie skonfigurowane w xtermie PLD (przynajmniej te, które znam),
> no i przede wszystkim nie jestem ograniczony do 8 terminali:

E tam, 8. Serwer X zajmuje jeden, ew. drugi testowy drugi, logi zajmują
trzeci. Pod prawym altem jest drugie 12, czyli zostaje 21 terminali
tekstowych :)

Co nie znaczy, że nie zdarza mi się używać X-ów jako multipleksera
terminali (poza swoim komputerem).

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/