UWAGA użytkownicy driverów

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 13 Wrz 2007, 19:43:20 CEST

On Thu, Sep 13, 2007 at 07:02:33PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Ten problem z trybem tekstowym, to mam zwykle na laptopie z chipem Intela,
> jak nie ma fb.
> Na innych Intelach mam zwis X-ow (na 5 minut lub na stale) przy przelaczeniu
> konsola -> X-y (oczywiscie nie zawsze). Z kolei na nieco innych maszynach,
> ale z identycznym chipem grafiki (nr ten sam, moze inna rev.): po
> przelaczeniu na konsole tekstowa jest czarna; powrot do X - sa na pol ekranu
> (reszta czarna).

Na różnych i810 się czasem zdarzało wywalenie serwera X z sieczką na
ekranie.

Na tdfx cały czas bez problemów, nie psuje się przy przełączaniu X<>tdfxfb.
IIRC w trybie tekstowym czasem psuły się fonty, ale po co używać trybu
tekstowego na tej karcie. Żadnych zwisów przy przełączaniu (a często to
robię). O, nawet:
 19:35:24 up 201 days, 23:55, 20 users,  load average: 0.14, 0.39, 0.32
Serwer X bywa po kilka tygodni włączony. Czasami się coś z focusem
psuje (dostaje go na stałe jedno okienko, a i tak nie działa i nie daje
się przełączyć), ale to chyba sprawka windowmakera.

Na nv+rivafb nie pamiętam jakichś częstych problemów, ale tam rzadko z X
korzystałem.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/