UWAGA użytkownicy driverów

Czw, 13 Wrz 2007, 20:52:06 CEST

Jakub Bogusz wrote:

> Na różnych i810 się czasem zdarzało wywalenie serwera X z sieczką na
> ekranie.

To byly ZTCP jakies zintegrowane i845.

> Na tdfx cały czas bez problemów, nie psuje się przy przełączaniu X<>tdfxfb.
> IIRC w trybie tekstowym czasem psuły się fonty, ale po co używać trybu
> tekstowego na tej karcie. Żadnych zwisów przy przełączaniu (a często to
> robię). O, nawet:
>  19:35:24 up 201 days, 23:55, 20 users,  load average: 0.14, 0.39, 0.32
> Serwer X bywa po kilka tygodni włączony. Czasami się coś z focusem

Jak mam ponad tydzien wlaczona mozille, to na 100% zajmie ponad 100MB RAM.
A mam tylko 192; nie chce mi sie w te maszyne inwestowac.

W trybie tekstowym mozna w ciagu kilku sekund sprawdzic co sie dzieje na
kilkunastu terminalach. W X-ach samo przelaczanie zajmie wiecej. Nie mowiac
o problemach z identyfikacja. Poza tym same X-y i aplikacje X-owe sa jak dla
mnie zbyt zasobozerne.

> psuje (dostaje go na stałe jedno okienko, a i tak nie działa i nie daje
> się przełączyć), ale to chyba sprawka windowmakera.

Na fvwm tez sie zdarza po jakims padzie aplikacji.

> Na nv+rivafb nie pamiętam jakichś częstych problemów, ale tam rzadko z X
> korzystałem.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36