UWAGA użytkownicy driverów

Czw, 13 Wrz 2007, 20:42:57 CEST

Tomasz Pala wrote:

> Czy w takim razie nie lepiej w ogóle zrezygnować z wracania do konsoli?

Konsola to dla mnie podstawa. Moglbym nie korzystac z X-ow, gdyby nie
koniecznosc przepisywania kodow z jakichs obrazkow, czy inne wynalazki na
stronach niedzialajace pod linksem/lynksem.

> Ja na STM miałem max 100x40 (o fb nie wspominam, wolne to), teraz bez
> problemu korzystam z 159x62, wszystkie klawiszowe kombinacje terminalowe
> są domyślnie skonfigurowane w xtermie PLD (przynajmniej te, które znam),
> no i przede wszystkim nie jestem ograniczony do 8 terminali:

Ja mam 20 tty*. Ale rzadko tylu uzywam.

> http://www.quarto.pl/~gotar/terminal.gif

> Rozumiem, że próbowałeś innych dystrybucji, choćby Live i wykluczyłeś,
> że to my mamy coś skopane i się ciągnie do dziś? Tak inne distro, jak i
> kernele vanilla?

Probowalem tez debiana, Fedory i SUSE. Efekt ten sam.

> ...ale fakt faktem, że mało kto dekstopa nie wyłącza tak długo:) Aż
> kiedyś spróbuję, jak kupię sobie jakiegoś porządnego UPS-a.

:)

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36