UWAGA użytkownicy driverów

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 14 Wrz 2007, 13:28:21 CEST

On Fri, Sep 14, 2007 at 09:44:10 +0200, Jacek Konieczny wrote:

> To nie tylko ja tak mam? ;-)

Nie:)

> Ja próbowałem i na swoich kompach, ale jednak nie mogłem się przekonać.
> Nawet jakiś klon xterm na cały ekran, z "konsolowym" fontem, to wciąż
> nie było to. Konsola rulez! ;)

Coś mi się wydaje, że próbujecie złych WM-ów. Ja gdy używałem AfterStepa
i WindowMakera też przesiadywałem na konsoli, dopóki nie skonfigurowałem
sobie icewm. Dla konsolowców właśnie icewm ewentualnie ion są najlepszym
wyborem - bez zbędnego bloatu, a ułatwiają poruszanie. Zobaczcie choćby:
http://modeemi.fi/~tuomov/ion/screenshots/ion3-2.png
Ion is a tiling tabbed window manager designed with keyboard users in mind.

> No i na ATI mi działa przełączani X<->konsola(fb) znacznie stabilniej
> niż na Matroksie.

Właściwie to gdybym miał ATI, też bym narzekał na Xy;) Może teraz się
coś zacznie zmieniać, ale mimo wszystko jeszcze przez bardzo długo to
nVidie będą najlepszym rozwiązaniem dla grafiki pod Linuksem.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>