UWAGA użytkownicy driverów

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Pią, 14 Wrz 2007, 09:44:10 CEST

On Thu, Sep 13, 2007 at 07:53:33PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> E tam, 8. Serwer X zajmuje jeden, ew. drugi testowy drugi, logi zajmują
> trzeci. Pod prawym altem jest drugie 12, czyli zostaje 21 terminali
> tekstowych :)

To nie tylko ja tak mam? ;-)

> Co nie znaczy, że nie zdarza mi się używać X-ów jako multipleksera
> terminali (poza swoim komputerem).

Ja próbowałem i na swoich kompach, ale jednak nie mogłem się przekonać.
Nawet jakiś klon xterm na cały ekran, z "konsolowym" fontem, to wciąż
nie było to. Konsola rulez! ;)

No i na ATI mi działa przełączani X<->konsola(fb) znacznie stabilniej
niż na Matroksie.

Pozdrowienia,
        Jacek