UWAGA użytkownicy driverów

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 14 Wrz 2007, 11:36:30 CEST

Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> No, najwygodniej to by pewnie bylo miec 20+ pulpitow z wielkimi xtermami :)
> Tylko ile to zasobos zezre...

I w czym problem jeżeli jest to zwykła stacja robocza?

> - dosemu: nie udalo mi sie doprowadzic do ladu przekodowywania klawiatury w
[...]
> - graficzne aplikacje dos-owe (rzadko uzywam, ale...) - jak je odpalic pod X?
Nie proście mieć jakiegoś starego trupa albo vmware pod to na czymś
mocniejszym (bo przecież trzeba X'y odpalić).

> - co zrobic by taka mozilla czy oo nie przypisywaly sie do konkretnego
>   pulpitu?

Co rozumiesz przez przypisanie?

> - szczytem marzen byloby, gdyby nowo odpalone aplikacje okienka mogly sie
>   odpalac "w tle", nie dostajac fokusu.

W metacity jest opcja konfiguracyjna, która powoduje, że okna otwarte z
poziomu terminala nie dostają fokusa.

> - jak system ostro swapuje lub ma wysoki load (np. leci w tle kilka ostrych

To trzeba dołożyć pamięci, ile masz teraz?

> Nie przeszedlem jeszcze na firefoksa, bo jakos nie wierze, ze (jego silnik)
> bedzie oszczedniej gospodarowac pamiecia.

Nie będzie, bo i po co?

> X-owe aplikacje zjadaja gross zasobow. Dla roboczych zostaja ochlapy...

Ile masz pamięci?

Artur