Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Sob, 29 Wrz 2007, 20:50:57 CEST

Dnia sobota, 29 września 2007, Kamil Dziedzic napisał:

> Ha... przed chwilą posłałem mejla z opisem podobnego problemu jaki
> miałem... tylko jakoś w tamtym poście nie wiedziałem jak to ująć;)
> Zgadzam się z tym co napisałeś w 100%. To, że w PLD dokumentacja kuleje to
> da się usprawiedliwić brakiem mocy przerobowych. Jednak nie da się
> wytłumaczyć braku opisu procedur pozwalających uzyskać dostęp do różnych
> rzeczy. - co zrobić aby zostać developerem (czytaj: móc komitować spece)?
> - co należy zrobić aby móc posyłać test buildy na TH, AC (Ti?;))?
> - co należy zrobić aby móc posyłać upgrejdy na TH, AC?
> [...]
[ciach]

A mnie jeszcze w tym wszystkim brakuje czegoś takiego jak roadmap, w którym
powinny znaleźć się informacje nt.:
- tego jakie paczki lecą do ostatecznej dystrybucji (must be to release)
- tego w jakim stanie są te paczki i na co czekają
(update/testy/poprawki/współdziałanie z innymi paczkami)
- czy jest ktoś do danego zadania przypisany czy nie
- jaki priorytet ma dana rzecz (np. niezbędne, może być zrobione, ale nie musi
etc...).
O terminach nie piszę, bo w PLD z nimi różnie bywa i to byłby już przesyt
szczęścia, gdyby się coś takiego udało.

Poza tym przydało by się jakieś ogólne TODO nie zwiazane z wydawaniem
dystrybucji (np. nowa automatyka, logi czy co tam sobie kto zamarzy).

Czasem człowiek ma chwilkę czasu i chciałby do czegoś włożyć łapę, ale brak mu
pomysłu co może zrobić z tą chwilą... (teraz zaglądam czasami na buildlogi i
patrzę co się nie zbudowało).

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski