[Th] Upgrade apport - jak rozumieć ten błąd?

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Śro, 9 Kwi 2008, 12:32:22 CEST

> W zasadzie nie widzę celów jakie ma przed sobą TH? Jakiś numerek kernela?
> Xorg? Czy tak lecimy, z tym wszystkim i jak kiedyś listy i bugtrack'i
> ucichną to znaczyć będzie, że jest ok i wszystko mrozimy? Jest jakieś
> ogólne todo do tej wersji PLD?

O ile mi wiadomo to Th ma byc linia testowa PLD, poligonem ciagnietym
"jak dlugo sie da". Nalezy sie spodziewac roznych wersji beta, testowych
i innych rc oraz nieprzetestowanych zmian. Aczkolwiek moge sie
calkowicie mylic. Lepiej, zeby sie arekm wypowiedzial.

Jezeli chodzi o Ac, przykro mi ze wyglada to jak wyglada i ze sie na ta
linie oglednie mowiac wypialem. Niektore ze zmian, ktore wprowadzil glen
nigdy IMO nie powinny miec miejsca w stabilnej linii, np rpm 4.4.9 ktory
dosc skutecznie rozwalil mi jakis czas temu system.

Ogolnie sytuacja Ac jak i Th przestala mi sie podobac jakies pol roku
temu czy kiedy tam zaczalem klikac sobie Titanium.

M.