[Th] Upgrade apport - jak rozumieć ten błąd?

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Śro, 9 Kwi 2008, 12:48:38 CEST

On Wednesday 09 of April 2008, Marcin Krol wrote:

> O ile mi wiadomo to Th ma byc linia testowa PLD, poligonem ciagnietym
> "jak dlugo sie da". Nalezy sie spodziewac roznych wersji beta, testowych
> i innych rc oraz nieprzetestowanych zmian. Aczkolwiek moge sie
> calkowicie mylic. Lepiej, zeby sie arekm wypowiedzial.

"testową" to źle powiedziane. Na pewno korzystającą z najnowszych wersji
softu. Wersji beta można się spodziewać ale bety zostały mocno przystopowane
w Th (choć są takowe: driver intel, qt, compiz).

Używam Th na produkcyjnych serwerach więc dramatów w th nie będzie. Ma działać
i tyle.

Nieprzetestowane zmiany pojawiają się w th-test od zawsze. Od tego jest
th-test. Pakiety nie są przenoszone jak leci tylko dość długo leżakują w
th-test (a teraz również th-ready).

> Jezeli chodzi o Ac, przykro mi ze wyglada to jak wyglada i ze sie na ta
> linie oglednie mowiac wypialem. Niektore ze zmian, ktore wprowadzil glen
> nigdy IMO nie powinny miec miejsca w stabilnej linii, np rpm 4.4.9 ktory
> dosc skutecznie rozwalil mi jakis czas temu system.

Zgadzam się :-/

> Ogolnie sytuacja Ac jak i Th przestala mi sie podobac jakies pol roku
> temu czy kiedy tam zaczalem klikac sobie Titanium.

Th przetestuje paczki, namęczy się z błedami, a Titanium spije śmietankę ;-))
I w sumie dobrze.