libdumbtts.spec - czy dobrze zrobiłem?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Sob, 12 Kwi 2008, 11:40:07 CEST

Dnia 2008-04-12, sob o godzinie 10:59 +0200, Kamil Dziedzic pisze:

> - przepuść przez adapter
To już było po adapterze :)

> - make ma opcję do wchodzenia do katalogu (%{__make} -C src)

Dobrze wiedzieć.
> - po co puste /etc/dumbtts ?

Miejsce na ew. pliki poprawek/konfiguracji.

> - libdumbtts.so.0 wchodzi do głównej paczki jako ghost (jest tworzone przez
> ldconfig)
> - brak sumy md5
> - URL'a nie ma?

Na razie nie ma bo nie istnieje :)

> - o ile się nie mylę doc do głównej paczki

Zastanowię się - w sumie powinny być dwa oddzielne dokumenty.

> - nie buduje się na amd64 (chyba wystarczy drobna poprawka na makefile ale ja
> się nie znam)

Domyślam się czemu ale nie wiem jak to zrobić:( Ale się dowiem.

> Z racji, że już wrzucone to teraz podeślij łatkę;)

Na razie to ja z utęsknieniem czekam na angielską wersję README bo mnie
chłopaki z Free(b)softu zastrzelą i piszę wielce skomplikowaną
instrukcję instalacji :) Poza tym cholera czasem trzeba pracować...

Podeślę łatkę jak wszystko skończę.

ethanak