SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - backport vesa related fix from 2....

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 27 Kwi 2008, 15:29:25 CEST

On Sun, Apr 27, 2008 at 12:32:56 +0200, Marcin Krol wrote:

> A tak powaznie to pliki .old mimo, ze
> uzyteczne mialy ta wade, ze mozna bylo w ten sposob zachowac tylko jeden
> kernel, a mnie np interesuje zachowanie wiekszej ilosci kerneli wstecz.

No to dorób taką funkcjonalność, a nie wywalaj starej nie dając nic w
zamian.

> Dlatego wole recznie sobie dodawac wpisy do lilo.conf dla starszych kerneli.

To daj numer telefonu, pod który mam dzwonić, żebyś mi do lilo.conf
dopisywał to, co wcześniej robiło się przez *.old ;>

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>