SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - backport vesa related fix from 2....

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Nie, 27 Kwi 2008, 15:36:20 CEST

> No to dorób taką funkcjonalność, a nie wywalaj starej nie dając nic w
> zamian.

W Titanium nie przewiduje przywrocenia *.old. Na HEAD to pisz do pluto
bo on wywalil :)

> To daj numer telefonu, pod który mam dzwonić, żebyś mi do lilo.conf
> dopisywał to, co wcześniej robiło się przez *.old ;>

Skrypt ktory Ci dopisze kernele do lilo.conf to gora kilkanascie minut
klikania. I tak musisz bootloader przeladowac. Mozesz zamiast lilo
uruchamiac skrypt, ktory zrobi to wszystko za Ciebie.

M.