netatalk - donos; policy brakujący skrypt /usr/sbin/genhomedircon - prośba

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pon, 4 Lut 2008, 21:49:35 CET

Mniej wiecej Mon, Feb 04, 2008 at 09:39:08PM +0100, zainteresowany WK rzekl:
> Wiadomość od Zbyniu Krzystolik:

> Znaczy, że jeden list, a dwa wątki.
> Oszczędność papieru - ekologia taka.

Aaha.
bash: lpr: command not found
To przez to się nie dogadaliśmy ;-)

> Do czego innego mi to potrzebne :>. Appletalk działa jak trzeba.
> Ten donos o specu, to cukierek był, żeby się przywitać.
> Webmina mi się zachciało.
> Ja niezawodowy jestem, a administratiwę jako ekstra mi włożyli.
> Czasem jakąś pierdołę jednak wolę wyklikać niż kopać w manualach.
> Czasem analiza porównawcza się przydaje.
> Nevermind.
>
> Wie ktoś jak to policy pobudować?

genhomedircon jest w paczce policycoreutils. Polityki selinuksowe, lekko
tylko przystosowane do PLD znajdziesz w refpolicy.spec. Ale odpalenie
tego na PLD wymaga trochę gimnastyki i nie przynosi zadowalających w
pełni efektów niestety.

> W takim razie OT.
> Co polecisz do zabezpieczenia serwera - snort?

Ja? Oczywiście grsecurity :) Snort do zabezpieczenia to tak średnio,
raczej jako czujka tylko.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%