netatalk - donos; policy brakujący skrypt /usr/sbin/genhomedircon - prośba

WK w.kier w farba.eu.org
Pon, 4 Lut 2008, 22:10:54 CET

Wiadomość od Zbyniu Krzystolik:

> genhomedircon jest w paczce policycoreutils. Polityki selinuksowe, lekko
> tylko przystosowane do PLD znajdziesz w refpolicy.spec. Ale odpalenie
> tego na PLD wymaga trochę gimnastyki i nie przynosi zadowalających w
> pełni efektów niestety.
#rpm -qa | grep policy
policycoreutils-2.0.27-0.2.x86_64
checkpolicy-2.0.4-1.x86_64
#which genhomedircon
/usr/bin/which: no genhomedircon in
(/bin:/sbin:/usr/bin:/usr/sbin:/usr/local/bin:/usr/local/sbin:/usr/X11R6/bin:/usr/X11R6/sbin:/root/bin)
Jak już pisałem. Doczytałem, że libsemanage daje "jebane functionality"
czy jakoś tak.
Chyba policy trzeba by uaktualnić, żeby działało z resztą obecną w drzewku.
Zresztą nie wiem. Gdybym wiedział, to bym nie pytał.

> Ja? Oczywiście grsecurity :) Snort do zabezpieczenia to tak średnio,
> raczej jako czujka tylko.
Grsecurity m.in. właśnie mnie na PLD nawróciło.
--
WK