pld cvs -> hg (dawno temu jako cvs -> svn)

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 16 Cze 2008, 12:54:13 CEST

2008/6/16 Paweł Sikora <pluto w agmk.net>:
> zalozmy, ze wezmiemy hg, pozostaje pytanie w jakiej formie
> utrzymywac to wszystko. ideologicznie to pasuje jeden pakiet
> per rozproszone repo, ale wtedy nie mamy dostepu do wszystkich
> specy w plaski sposob (tak jak to opisalem w pierwszym mailu).
> jesli wszystkie pakiety wsadzimy w jedno repo, to mamy plaskie
> commitowalne linki do specy, przywoita hierarchie, ale z tego
> rozproszenia robi sie taka semi centralizacja, ktora mi osobiscie
> zbytnio nie przeszkadza. mam nadzieje, ze sie zrozumiale
> wypisalem :)

Chyba nie ma nic złego w centralnym repo z submodułami, jeśli zapewnia
płaskie spece dla potrzebujących?

Nie wiem, czy potrzebujemy płaskiego SOURCES.

--
Patryk Zawadzki
PLD Linux Distribution