quo vadis jajku?

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 8 Wrz 2008, 17:23:38 CEST

On Mon, 8 Sep 2008, Wojciech Błaszkowski wrote:
> Dla mnie do serwera nie wsadzamy karty nVidia Corporation GeForce 8600M GT -
> bo takowa na pewno nie jest tam potrzebna

Dlaczego?
Zabronisz adminowi pracować na serwerze w X i zarządzać w ten sposób? Bo
tak lubi?

Uprzedzając - znam kilka przynajmniej takich sytuacji. Na przykład w
jednej bardzo szacownej instytucji.
Na pewnej znanej uczelni profesor miał duży serwer obliczeniowy i
administrował nim przez X.

Częstą sytuacją na uczelniach w laboratoriach jest serwer dla lab-a
(pliki, dhcp, router, maskarada, etc, etc), na którym prowadzący ma X
uruchomione i po prostu prowadzi zajęcia.

Aha, uprzedzając - dźwięk też się tam przyda...

> Jeśli zatem przyjmiemy, że kernel ma wszystkie* moduły (bo przecież jak
> z jakichś nie korzystamy to nie musimy ich ładować) oprócz grafiki,

Ale po co chcecie koniecznie wywalać moduły, kurcze...
W czym one wam szkodzą??