OpenSWAN.spec

Marek Guevara Braun mguevara w acn.waw.pl
Czw, 16 Kwi 2009, 22:04:54 CEST

Tomasz Pala pisze:
> %{name}-enable_des.patch
> 	tu z kolei nie wiem, dlaczego zostało to w ogóle zmienione,
> 	niech się autor wytłumaczy - mguevara?
>
> # should we include all manner of known to be broken/weak?
> # use this only if you are building some kind of a testing
> # device. Normal use does not need any of this.
Niektóre urządzenia VPN nie miały wtedy (~2007) obsługi niczego poza DES
(albo 3DES i AES był za grube $$$), łatka ta włączała właśnie obsługę
tego algorytmu szyfrowania. Być może obecnie coś jeszcze rozmawia
"starym" DES-em? Prawdopodobnie gatunek na wymarciu.

P,
Marek