packages: squid/squid.spec - *_auth authenticators don't require squid at a...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 8 Gru 2009, 15:50:49 CET

On Tue, Dec 08, 2009 at 14:59:42 +0100, Pawel Golaszewski wrote:

> W takim razie powinny wylądować w /usr/sbin raczej.

> Nie bardzo - w ten sposób to nie ma żadnego sensu. Przenoszenie do
> %{_bindir} to równie dobrze możesz sobie wydłubać z paczki. Tyle samo
> roboty, a nie mieszasz w paczkach.

Tzn. miałem na myśli właśnie przeniesienie binarek w paczkach do
ogólnego katalogu (tzn. niezwiązanego ze squidem), ale nie robi mi to
żadnej różnicy (bo mi tylko jednakowe EVR kolidowało). Z jednej strony
make install wrzuca do %_libexecdir, z drugiej mój domyślny konfig miał
w komentarzu "auth_param digest program /usr/bin/digest_auth_pw" (tak,
ze złą nazwą binarki:>). Zatem jak checsz, to możesz pozmieniać co
uznasz za stosowne, tylko tego EVR nie przywracaj.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>