Optymalizacja w jack-audio-connection-kit.

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Sob, 19 Gru 2009, 21:20:48 CET

On Sat, Dec 19, 2009 at 08:07:21PM +0100, Przemyslaw Iskra wrote:
> Ogólnie wydaje mi się że -Os byłby lepszy na serwery gdzie się często
> przełączają procesy. Na desktopie jednak wolałbym pozostać przy -O2.

-Os też może pomóc w przypadku tańszych procków z małym cache. Ale też
wolę -O2, to bardziej ogólna optymalizacja szybkości kodu. -Os
przyspiesza kod w specjalnych przypadkach (generalnie go tylko zmniejsza).

Pozdrowienia,
        Jacek