Status AC i TH

Witek Firlej witek.firlej w gmail.com
Śro, 25 Lut 2009, 19:44:57 CET

2009/2/25 Rafał Cygnarowski <rafilists w gmail.com>:
> Przepraszam, że wysyłam to tutaj, ale maile wysyłane przeze mnie na -discuss
> lądują na /dev/drzewo. :/

> Model rozwoju z wersjonowaniem kolejnych wydań jest tym do czego są
> przyzwyczajeni zwykli użytkownicy. W przypadku PLD to niezbyt się sprawdza.
> Cykl wydań mamy dłuższy od Debiana :)

Tu nie chodzi o przyzwyczajenie tylko o *jasną informację* jak się
sprawy z PLD mają...

A tu niby AC jest stabilne, a się cuda zdarzają... Th jest niby w
rozwoju, a i tak  większość używa właśnie TH na produkcji (no może
Ti), mimo to, nawet nie planuje się wydania stable Th... bo w sumie ma
być ciągle w rozwoju (Ma być?)... znów brak doinformowania. I
"użytkownicy" się gubią.
Wiem, że dla deweloperów, czy osób juz siedzących w PLD sytuacja taka
jest normalna, ale przez brak informacji, brak jasnego określenia jak
PLD ma się zamiar rozwijać, która linia do czego się nadaje, traci(my)
potencjalnych "nowych użytkowników - czyli po części siły wspomagające
rozwój PLD - by ktoś był w stanie pomagać przy dystrybucji, musi ją
najpierw zainstalować i poużywać... a zamęt informacyjny zupełnie temu
nie sprzyja.

--
::  Witek Firlej  ::
:: Studencka wyprawa do Chin http://chiny2009.pl ::