Jak to jest robione (pacze na nasz kernel)?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 14 Sty 2009, 23:16:16 CET

Dnia środa, 14 stycznia 2009, Łukasz Maśko napisał:
[...]
> I teraz moje pytanie - jak się robi taką łatkę? Które pacze najpierw
> trzeba nałożyć, żeby potem pracować nad nowym? Czy da się to zrobić jakoś
> automatycznie (jakiś przełącznik do rpmbuild -bp, żeby nałożył tylko ileś
> tam łatek i się zaptrzymał)?

Sam sobie odpiszę. Wygląda na to, że łata ściągnięta ze strony TuxOnIce
nakłada się na kernel (przy --without grsec_full,apparmor) tak jak jest.
Trzeba było tylko wywalić pierwszy fragment z kernel-suspend2-headers.spec
Jutro zainstaluję przebudowany kernel i się okaże, czy to coś dało. Teraz
spać...