Jak to jest robione (pacze na nasz kernel)?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 15 Sty 2009, 13:41:13 CET

Dnia środa, 14 stycznia 2009, Łukasz Maśko napisał:
[...]
> Sam sobie odpiszę. Wygląda na to, że łata ściągnięta ze strony TuxOnIce
> nakłada się na kernel (przy --without grsec_full,apparmor) tak jak jest.
> Trzeba było tylko wywalić pierwszy fragment z
> kernel-suspend2-headers.spec Jutro zainstaluję przebudowany kernel i się
> okaże, czy to coś dało. Teraz spać...

Hibernacja działa, ale nowa wersja nic nie pomogła na mój problem z
usypianiem X-ów. Nadal nie wiem, czy to problem z kernelem, czy też
TuxOnIce nie jest dopasowany do nowego kernela.

Czy potrafi mi ktoś wyjaśnić, dlaczego przy takich samych odpalonych
aplikacjach podczas hibernacji na kernelu 2.6.27.10 na dysk trafia ponad
300MB, a na kernelu 2.6.28 jest to 150MB? Czy to z powodu włączonego
grsecurity+apparmor?