Nowy roundcubemail

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 10 Wrz 2009, 17:12:54 CEST

On Thu, 10 Sep 2009, Stacho Pal wrote:

> Tyle że to jest wersja "stable", w sumie to nie znam innego pakietu
> który w nazwie ma "stable",

Też mi w sumie nie przychodzi do głowy.

> wiadomo że jak coś ma "numerek" ;) i nic nie jest dopisane (pre, beta,
> alfa) to jest stabilne, przynamniej według autora.

nooooo - nie bardzo wiadomo. Czasem ogłaszają, że coś jest stabilne, a coś
nie, czasem linie numeracyjne są stabilne/niestabilne (tu na przykład
gnome tak ma).

> Ktoś [tm] kto już jakiś czas temu wymyślił, to IMHO wiedział co robi i
> taki glen np. nie zmienił/zanegował tego pomysłu. Ten "-" w nazwie
> "roundcubemail-0.3-stable.tar.gz" rozwala wszytkie makra i zmienne. Ja
> się nie znam, ale stosując zasady podane przez Pawła i Pawła to w
> Sources i %setup trzeba by podać pełne ścieżki z nazwami. Jak się mylę
> to proszę o podszkolenie! :)

Bo to co zrobiłeś jest ok. Ja bym tylko, dla porządku, w release dodał
cyferkę przed %{subver}, tak jak napisałem. Żeby było tak jak we
wszystkich, które mają jakiś taki głupi dodatek (rc, beta, itp, itd.)
Ale to nie żaden mus.