packages: mumble/mumble.spec - /etc/murmur must be owned by

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 16 Kwi 2010, 21:15:50 CEST

W dniu 16 kwietnia 2010 20:04 użytkownik  <ankry w green.mif.pg.gda.pl> napisał:

> RW za psucie pakietow mozna stracic.

Powiało grozą. Napiszesz wniosek do CDG o usunięcie mi RW?

> A nieuzasadnione pozwalanie na pisanie po /etc/_jest_ psuciem.
> O czym jeden z RM-ow ci juz po angielsku napisal.

Ah tak? W którym miejscu dokładnie? Bo nawet na IRCu mnie zagadywał,
żebym tylko pozmieniał prawa do tego katalogu, a nie żebym cokolwiek
więcej zmieniał - może dostajesz maile, których ja nie dostaje? ;)

> Chcesz pozwalac na pisanie po /etc - sobie pozwalaj - ale nie wrzucaj tego
> do repo PLD.

Dopóki nie ruszyłem tej paczki to nikt się nią nie interesował nie
mówiąc już o tym, że się nawet nie budowała. Wątpie, żebyś używał tej
paczki, więc podniecasz się tematem, który nawet Cię nie dotyczy.
Paczka nie ma pełnego release, uważasz że zrobiłem coś źle? Popraw. Ah
jaka ta samowolka w PLD jest piękna :)