auto-th-mc-4_7_3-1

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Nie, 1 Sie 2010, 10:40:03 CEST

On Sunday 01 of August 2010, Tomasz Pala wrote:

> Sądzisz może, że mam przeglądać całego traca przed commitem, czy też nie
> wrzucać w ogóle rzeczy, których jeszcze dobrze nie poużywałem!?

Sądzę, że skoro dałeś rel 1 to na pierwszy rzut Twojego oka pakiet działa.

> Raczej w te 3 minuty nie zdążyłeś pakietu nawet na oczy zobaczyć, ale to
> wystarczyło do upgrade. I później mamy relupową pogoń i 'niestabilność'.

Release całkowite jest i zawsze było sygnałem, że pakiet jest gotowy na tyle
by trafić do test. Nie raz paczki dostawały rel całkowite by po kilku
minutach/godzinach/dniach dostać ułamkowe bo coś wyszło istotnego, a ja
dostawałem prośbę by paczkę usunąć.

Tak płaczesz, a rel w cvsie nadal całkowite.