Co by tu zmienic w PLD...

Robert robert.tomasik w gmail.com
Śro, 28 Lip 2010, 10:13:20 CEST

Dnia środa 28 lipiec 2010 o 08:43:20 Jacek Konieczny napisał(a):

> [...]
> bardziej „na czasie”… szczególnie że nie będzie miał kto dopieszczać
> pakietów, bo nasi developerzy na swoich maszynach będą, ze względu na
> swoje wymagania, mieli nowsze pakiety niż w tym „stabilnym PLD”. Ten
> scenariusz powtarzał się już wiele razy. Nad Th jestem w stanie cały
> czas pracować… z rozwijania Ra czy Ac musiałem szybko rezygnować, bo po
> prostu nie mogłem sobie pozwolić na utrzymanie przestarzałego środowiska
> na swoich maszynach (zawsze część pakietów potrzebowałem nowszych
> i miałem „nie całkiem Ra”, albo „nie całkiem Ac”).

A ja myślę, że to co proponuje Marcin jest bardzo rozsądne. Daje wersje
stabilną dla tych którzy jej potrzebują oraz możliwość pogoni za numerkami w
postaci drzewa DEVEL czy EXPERIMENTAL. Wydaje mi się, że po jakimś czasie
dojdzie do podziału na tych, którzy będą podbijać wersje i tych, którzy potem
będą te wersje dopieszczać i słać do drzewa stabilnego.

> Ad. 3. I ta grupa, do której pewnie i ja się zaliczam, właśnie utrzymuje
> PLD przy życiu, takie jakie jest.
>

> Z drugiej strony… przydało by się w PLD trochę więcej porządku, pewności
> i przewidywalności, ale nie mam pojęcia jak to zrobić, żeby PLD nie
> uśmiercić i żeby PLD wciąż było PLD.

Propozycja Marcina daje właśnie trochę porządku i pewności o której piszesz.

Ja jeszcze pokusiłbym się o oficjalnych opiekunów dla kluczowych pakietów.

Tak czy inaczej ja jestem na tak, a ponieważ kończę już zabawę z budową domu
to i będę mógł więcej czasu poświęcić dla PLD, bo nie zamierzam używać innej
distro niż PLD :) a Windowsa nie zdzierże.

Pozdrawiam i powodzenia