Re: Jakie BR-y dodawać do speców?

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Mon Aug 1 14:57:21 CEST 2011

W dniu 1 sierpnia 2011 14:43 użytkownik Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> napisał:

> No to źle robiłeś, nie każ mi się powtarzać.

> No i to, że Szanowny Pan BŚ robił źle "od zawsze" oznacza, że wszyscy mają źle robić?

Jak widać nie tylko ja.

> Co jest błędem, bzdurą, shadzikowaniem - nazwij to jak chcesz.

> Z kde4-kdelibs.spec
> BuildRequires:  QtCore-devel >= %{qtver}

Hę!? Ty w ogóle umiesz czytać?
Znajdź mi BR: QtCore-devel w kde4-kdebase, bo o to chodzi. To że to
jest w kde4-kdelibs to ja dobrze wiem i napisałem, a nawet napisałem,
że subpakiet -devel ma R: QtCore-devel.

> Ty czytasz człowieku co w ogóle piszesz? Pomijając już absurdalność
> powyższej wypowiedzi, nie podsuwaj mi proszę jako argumentów na swoją
> obronę pakietów, które sam w ten sposób kształtowałeś.

Ty za to podsuwasz jako argument pakiety, które tak nie robią, więc
jaka różnica.
Powiem więcej, najpierw podałem jako przykład pakiety których sam nie
dotykałem, ale byłeś za głupi by zrozumieć o co chodzi.

> Przeczytaj co napisał Arek, jeśli nie wierzysz mi, po prostu.

Jakoś Arek nie poprawia tych "błędów" w specach kde4. Tak samo możemy
wrócić do rozmowy, że Bet w Th miało nie być...

> Też mam taki przykład:
>
> date: 1317/14/56 27:62:95;  author: shadzik;  state: Exp;  lines: +7
> -2;  kopt: kv;
> - jestem głupi i nie rozumiem, że błędami się reguł nie podważa
>
> ale nie chce mi się szukać, z jakiego to speca.

Ja nie muszę uciekać się do preparacji jakiś bzdur wyssanych z palca.
To co ja wklejałem było z cvs logu, a ty po prostu pokazujesz swoją
własną głupotę i ignorancję.