Podzielenie heimdal-libs

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Sat Jul 9 23:46:05 CEST 2011

On Sat, Jul 09, 2011 at 23:29:41 +0200, Jan Rękorajski wrote:

> Raczej niepotrzebnie pominąłeś lekturę changelog-a ze speca, tam są odpowiedzi
> na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości.

No niestety nie znalazłem, wskażesz bliżej?

Jedynie że /lib jest dla rpcbind - to na pewno nie potrzebuje wszystkich
libów (zatem pakiet jest do poprawy jeszcze bardziej, niż myślałem).

> No, jak ktoś jest chojrakiem i sobie instaluje, zupełnie bez sensu, obie
> implementacje krb5 (z czego MIT jest z uparcie i niepotrzebnie pchany na
> ftp przez jakichś maniaków) to mu się miejsce marnuje.

Samo się zaciągnęło z LDAP, nie moja wina - jak wspominałem niepotrzebny
mi żaden kabanos i nie mam nawet potrzeby na tym się znać (a o miejsce w
/usr się nie martwię, tu akurat brużdżą zdublowane i konflikty). A nawet
jak dobrze pamiętam, to prawie wszystkie pakiety aktualizowały się do
tego z heimdala 0.7 czy coś tam w okolicy.

> IMO należy MIT (pakiety krb5-*) z ftp wywalić i walić po łapach każdego
> kto to tam pośle.

No ja tam nie widziałem aż tak jednoznacznej odpowiedzi po przeczesaniu
sieci, ale może były nieaktualne - whatever.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>