Podzielenie heimdal-libs

Jan Rękorajski baggins at pld-linux.org
Sun Jul 10 00:01:48 CEST 2011

On Sat, 09 Jul 2011, Tomasz Pala wrote:

> No niestety nie znalazłem, wskażesz bliżej?

1.217, 1.218

> Jedynie że /lib jest dla rpcbind - to na pewno nie potrzebuje wszystkich
> libów (zatem pakiet jest do poprawy jeszcze bardziej, niż myślałem).

Rozdrabnianie tego pakietu nic Ci nie da, będzie sztuką dla sztuki.
Popatrz w `ldd /sbin/rpcbind /lib*/libtirpc.so*`. To, że wywalisz jakieś
pojedyncze sztuki do innych pakietów nie wyleczy Ci konfliktów na
libkrb5 bo to wymaga 3/4 z pozostałycg bibliotek heimdalowych.
Skończy się drobnicą jak w debianie, jeden pakiet dla jednej biblioteki,
kompletny bezsens.

> Samo się zaciągnęło z LDAP, nie moja wina - jak wspominałem niepotrzebny

O.o? Nic w th nie ma prawa wymagać MIT krb5, i o ile wiem nie wymaga.