systemd (Re: syslog-ng startowany po bindzie)

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Mon Nov 28 22:37:09 CET 2011

On Mon, Nov 28, 2011 at 22:16:07 +0100, Jacek Konieczny wrote:

> Za każdym kawałkiem oprogramowania ktoś stoi???

Chodziło mi o to, że poza Ubuntu wszyscy najwięksi gracze przeszli już
na systemd.

> No cóż, ja nie zauważyłem, żeby akurat to co odpala init najwięcej
> zajmowało. Więcej czasu marnuje BIOS i inicjalizacja kernela. Ale pewnie
> co system, to to trochę inaczej wygląda.

Mi się same VLAN-y podnoszą z minutę (nie mam pojęcia czemu), bardzo
długo coś robi amavis (bez I/O), heartbeat też czeka swoje. A readahead
też jest wbudowany.

> W sumie??? główny powód dlaczego bym chciał Upstart, to dlatego że to już
> mam i działa, a jak w PLD będzie systemd to kupę roboty będę musiał
> robić od początku??? więc żaden powód jak na całą dystrybucję??? ;)

Ja też miałem upstarta na paru maszynach i niestety nie zachowywało się
to dobrze. Może za stare wersje miałem, ale jakoś mnie nie przekonał.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>