jajko na router z ac

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine at aramin.net
Fri Sep 16 20:56:40 CEST 2011

On Thu, Sep 15, 2011 at 10:17:35PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Współczuję - jest bardzo duża dziura w sprawnych kernelach powyżej tej
> wersji, a IMQ to wiadomo...
wiadomo, wiadomo.. .ale za wygodne jest by z niego rezygnowac.

> Moja rada: kup na szrocie części na podmianę. Nie pamiętam, czy 2.6.29
> już był stabilny, polecić mogę 2.6.35.
maszynka dogorywa w sensie wydajnosciowym - jest potrzebne cos duzo
wydajniejszego po prostu :)
(a pomysly na optymalizacje sieciowa juz mi sie skonczyly - pare setow
na krzyz w firewallu, tablice haszowane na htb itepe).

> [...]
>
> Postawić z boku nową maszynę, przenosić po kolei usługi, IMQ bywa łatwo
> zastępowalne przez IFB. Ja się z aktualizowania Ac do Th wyleczyłem już dawno temu.
no... robilem kilka podejsc do ifb, poza trywialnymi przypadkami zadne
nie bylo udane :/

> Tylko uważaj, bo sporo rzeczy w sieci się zmieniało w okolicach 2.6.[23]x.
mam na kilku routerach z zblizona konfiguracja (ipset + ACCOUNT + htb +
bgp) 2.6.27 i problemow nie mialem... (aczkolwiek na th). Jedynie tutaj
"nie dziala" (co gorsza nie mam praktycznie mozliwosci diagnozy - wiem
tylko ze zwisa w momencie wpiecia kabla sieciowego od internetu - czyli
jak dostaje ruch... a moze jak mu sie bgp podnosi :/ )

Dzieki za sugestie, chyba rzeczywiscie postawie od nowa.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Administrator
e-mail: andrzej at dopierala.name