th-x32 - czy chcemy sie w to bawic?

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Sat Apr 7 09:43:07 CEST 2012

http://www.elgato.com

> Ja już kiedyś kilka osób pytałem - czy w OS X mogę oknami sterować z
> klawiatury (wszystkie funkcje, tzn. maksymalizacja pion/poziom,
> przenoszenie między pulpitami, przełączanie na następne jednym
> klawiszem, u mnie SuperR), mieć polskie znaki z caps lockiem - obok AltGr itp?
> Bo dla mnie to jest customizacja - albo właśnie HID z komórki po BT,
> żeby odtwarzaczem sterować bez prądożernego (i wymagającego AP) WiFi.

Z odpowiednim softem third-party da się. Standardowo nie wszystko
działa z klawiatury, ale można próbować sobie przypisać klawisze
jakieś. Ja nie potrzebuję, bo moje zachcianki załatwiają multitouch
gesty w touchpadzie (coś na co w linuksie jeszcze długo poczekamy).

Nowoczesne Mac'i (tak hmm, z 2009 roku już) mają klawiatury z dwoma
altami już, nie trzeba nic mapować i polskie znaki działają jak
wszędzie. Kiedyś z tym były problemy i trzeba było drugiego entera
mapować by mieć 2 alty.

HID z komórki? HID? Human Interface Device? Kiedyś do synchronizacji i
słania SMSów z Motoroli używałem iSync, można było z dodatkowym softem
dostarczanym przez Motorole na krążku robić różne cuda. Zatem zależy
to od producenta.