packages: pam/pam.spec, pam/system-auth.pamd - rel 5 - added pam_systemd.so...

Adam Osuchowski adwol at zonk.pl
Fri Apr 27 11:33:14 CEST 2012

Jan Rękorajski wrote:
> Jesteś pewny że to z tego powodu? Tam jest "optional" co oznacza "jak
> ten moduł nie działa/nie ma go to pomiń i jedź dalej".
> Jeszcze nigdy nie widziałem sytuacji żeby z powodu opcjonalnego modułu
> cos nie działało.

Po reinstalce pama i restarcie crona odpala, ale przedtem tego nie robił.
Nie jestem pewien, że to był powód, ale teraz już tego nie stwierdzę, więc
możemy uznać, że był to jakiś hazard związany z instalacją pakietów,
zwłaszcza, że zauważyłem to tylko na jednej maszynie. Jeżeli u nikogo
innego problem nie występuje, to możemy uznać sprawę za zamkniętą.