packages: pam/pam.spec, pam/system-auth.pamd - rel 5 - added pam_systemd.so...

Jan Rękorajski baggins at pld-linux.org
Fri Apr 27 11:39:33 CEST 2012

On Fri, 27 Apr 2012, Adam Osuchowski wrote:

> Po reinstalce pama i restarcie crona odpala, ale przedtem tego nie robił.
> Nie jestem pewien, że to był powód, ale teraz już tego nie stwierdzę, więc
> możemy uznać, że był to jakiś hazard związany z instalacją pakietów,
> zwłaszcza, że zauważyłem to tylko na jednej maszynie. Jeżeli u nikogo
> innego problem nie występuje, to możemy uznać sprawę za zamkniętą.

Tak podejrzewałem, jak sie dobrze przyjrzysz to w kilku pakietach
(glibc, pam, chyba coś jeszcze) znajdziesz triggery restartujące crona
z powodu różnej magii związanej z linkowaniem run-time i zmieniającymi
się symbolami. Jakbyś jeszcze się z tym spotkał to spróbuj stwierdzić
po instalacji jakiego pakietu się psuje.

--
Jan Rękorajski                                 | PLD/Linux
SysAdm                                         | http://www.pld-linux.org/