[BUG] poldek i choose equivalents manually = yes

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Sun Feb 19 17:22:07 CET 2012

W dniu 19 lutego 2012 17:10 użytkownik Bartlomiej Zimon <uzi18 w o2.pl> napisał:

> Kto powiedzial ze te znaki musza miec jakas konkretna kolejnosc?
> Nic to nie zmienia bo nie jestes w stanie przewidziec ze
> np. pakiet bedzie pod literka 'd', zawsze jestes zmuszony sprawdzic co wcisnac.
>
> Za to cyfry to 2,1,0,3,4,5,7,8,6,9 - tego uczyli w podstawowce.
> Gdy mowimy o liczbach to maja one juz kolejnosc, stosownie do ich wagi.
> W powyzszej kwestii za to rozpatrujemy znaki, a nie wartosci.

To co poldek tam wyrzuca to jest lista. A w liście elementy ułożone są
w porządku liniowym. Nie losowym, ani nie takim jak jest na
klawiaturze.

A kto powiedział, że to musi mieć konkretną kolejność? Ten kto
wymyślił definicję listy.
Chyba, że to wg Ciebie nie jest lista, a Twój własny twór i kolejność
nie ma znaczenia, bo i tak trzeba sprawdzić pod jaką literką czy
cyferką jest pakiet. W takim wypadku możesz sobie losowe znaczki tam
postawić, najlepiej korzystając z całej gammy ASCII.