mksh exec bug.

Bartosz Taudul wolf.pld at gmail.com
Sun Jan 15 13:30:18 CET 2012

2012/1/15 Tomasz Pala <gotar w polanet.pl>:
> I czemu nikt nie powiedział?!
No ja mówię jakoś od dwóch lat, na IRC-u. W odpowiedzi można usłyszeć,
że jest się trollem, że w PLD wszystko działa i nie ma problemów
żadnych (chociaż z list wynika zupełnie co innego), że pod Windowsami
jest bluskrin za bluskrinem i takie tam inne zabawne zaklinanie
rzeczywistości.

> Czuję się oszukany... tyle lat życia w
> nieświadomości, że ktoś inny może przedkładać 'działanie' nad
> 'korzystanie z systemowych libów'. Jak to może być, że dla kogoś
> ważniejszy jest efekt, niż droga do jego osiągnięcia?!
Może ktoś inny potrafi się zatrzymać i pomyśleć przez chwilę nad tym
co robi? Może ktoś inny nie posługuje się logiką "u mnie działa, w
dupie mam co jest u innych"? Może ktoś inny ma jakąkolwiek wizję
przyszłości dystrybucji, a nie tylko nabija nieskończone "rel++"? Może
ktoś inny zajmuje się rzeczywistym rozwojem dystrybucji i
specyficznych dla niej narzędzi, zamiast łatania na ślinę i gumę do
żucia tego co się akurat sypło, żeby tylko działało?

> Hm, nie wiem - będę miał więcej czasu? ;)
Polecam, niesamowite uczucie jak podstawowe rzeczy w końcu działają
tak jak powinny i można się zająć poważną robotą. Bez jaj, to nie jest
20 lat temu, żeby się zajmować niesamowitymi problemami typu "nie
działa mi klawiatura w iksach".

> Choć nie bardzo mi się
> uśmiecha mieć coś innego na desktopie niż w serwerowniach.
Moim zdaniem jak ktoś w PLD siedzi, to tylko z siły rozpędu, bo
przecież nie z powodu nieistniejących przewag PLD nad czymkolwiek
innym. Po wywaleniu PLD można się bardzo miło zdziwić, zarówno tym jak
wiele rzeczy jest dużo lepiej zrobionych gdzie indziej, jak również
tym, jak wiele rzeczy jest takich samych (w końcu dystrybucja to tylko
zbieranina programów, a tytanów pracy i czynu mamy takich, że żadna
wartość dodana nie istnieje).

wolf