mksh exec bug.

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Sun Jan 15 14:04:25 CET 2012

On Sun, Jan 15, 2012 at 13:43:01 +0100, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Kaliber tej zmiany jest w okolicy "kosmetyki".

Mimo wszystko - dotyka cholernie ważnej binarki (powiedziałbym -
najważniejszej).

> Tak. Powinieneś to sprawdzić przed dyskusją.|

Sprawdziłem, ale może coś pominąłem, więc wskaż mi proszę odpowiedni fragment:

http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/packages/mksh/mksh.spec
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/packages/pdksh/pdksh.spec

> W niczym (jeśli chodzi o features). mksh ma inne cele.

"mksh is a DFSG-free and OSD-compliant (and OSI approved) successor to
pdksh, developed as part of the MirOS Project as native
Bourne/POSIX/Korn shell for MirOS BSD, but also to be readily available
under other UNIX-like operating systems"

Inaczej: które z tych 'innych celów' predestynują go do /bin/sh
bardziej, niż zsh.

> Poczytaj z czego się wywodzi mksh to będziemy dyskutować dalej.

To teraz każdy w PLD ma sobie przeczytać (jak już zauważy zmianę)? OK.

Mówią, że łyka. Sprawdź sam.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>