Re: Migracja serwisów SysV -> systemd

Pawel Golaszewski blues at pld-linux.org
Tue Jan 24 14:55:16 CET 2012

On Tue, 24 Jan 2012, Bartosz Świątek wrote:
> Ja mysle ze to co przyszlo z rpmem, czyli te pliczki .service, tak? W
> %post po prostu szukac tych plikow i rejestrowac uslugi.

A nie lepiej to co miałoby sie wykonać we wszystkich postach w przypadku
nieobecności wrappera z systemd wrzucić do jakiegoś katalogu (powiedzmy:
/var/spool/systemd/dupa/<nazwa_posta>/) i potem w momencie instalacji
systemd wykonać je hurtem? Przecież to jest lista poleceń shell-owych.

To by załatwiło wszystkie problemy i było robione na poziomie makr rpm-a,
bez parsowania plików i bez wszystkich problemów z tym związanych.