Migracja serwisów SysV -> systemd

Jacek Konieczny jajcus at jajcus.net
Tue Jan 24 15:20:42 CET 2012

On Tue, Jan 24, 2012 at 02:55:16PM +0100, Pawel Golaszewski wrote:
> A nie lepiej to co miałoby sie wykonać we wszystkich postach w przypadku
> nieobecności wrappera z systemd wrzucić do jakiegoś katalogu (powiedzmy:
> /var/spool/systemd/dupa/<nazwa_posta>/) i potem w momencie instalacji
> systemd wykonać je hurtem? Przecież to jest lista poleceń shell-owych.

Kolejny katalog z plikami do pilnowania. Będą instalacje i deinstalacje,
które trzeba obsłużyć, przy obecności systemd (a właściwie
systemd-units) i bez niego.

Zmieni się koncepcja i co z plikami co tam już leżą?

> To by załatwiło wszystkie problemy i było robione na poziomie makr rpm-a,

Bardziej skomplikowane makra też mnie nie pociągają…

> bez parsowania plików i bez wszystkich problemów z tym związanych.

Parsowanie to głupi pomysł, tu zgoda.

Pozdrowienia,
        Jacek