PHP 5.4 - rewolucja. Jak spaczkować ?

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Fri Mar 2 16:26:39 CET 2012

On Fri, Mar 02, 2012 at 14:57:48 +0100, Bartosz Świątek wrote:

> Metody znane, ale to do pięknych rzeczy nie należy. To są kombinacje
> alpejskie. Powinno być to jakoś rozsądnie rozwiązane, skoro tak jak

Nie wiem czy istnieje rozsądne rozwiązanie, w którym jednocześnie
zachowana jest (do)wolność aktualizacji pakietów w dystrybucji, a
zarazem wsparcie dla działających systemów, wymagających starszych
wersji różnych rzeczy. Bo czasem te jednocześnie zainstalowane wersje
libów też nie do końca działają poprawnie (gdy się jeden program
podepnie pod różne - np. poprzez opcjonalne moduły). Tak jak jest
obecnie w miarę to działa, o ile trzyma się pod ręką właśnie takie
opcjonalne moduły (albo liczy z tym, że będzie trzeba w razie
konieczności zrobić upgrade).
Alternatywnie można sobie po prostu zrobić prywatne 'wydanie' PLD -
ściągnąć jednorazowo zawartość FTP...

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>