[RFD] wersja rpm

Łukasz Chrustek lukasz at chrustek.net
Tue Oct 23 20:14:41 CEST 2012

Witam,

> [ ] rpm5 rozwijanego w archaicznym środowisku i masochistycznych warunkach
> [X] rpm4 rozwijanego pod patronatem RH (a niech zaryzykuję - community-driven)

Dla  mnie rpm4 (ten od RH) też byłby lepszy. Argumenty Tomka pokrywają
się  z  moim  podejściem do utrzymania systemów i spostrzeżeniami dot.
autora  rpm5.  Natomiast brak repackage to dla mnie dość duży problem.
Nie  wiem,  czy to w ogóle jest możliwe, ale czy repackage nie mogłoby
być  w  jakiś  sposób  dopatchowane do rpm4 z rpm.org ? Wiecie może co
stało za decyzją o usuniąciu tej funkcjonalności ?

--
Pozdrawiam,
 Łukasz Chrustek