[RFD] wersja rpm

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Tue Oct 23 20:21:26 CEST 2012

On Tue, Oct 23, 2012 at 20:14:41 +0200, Łukasz Chrustek wrote:

> autora  rpm5.  Natomiast brak repackage to dla mnie dość duży problem.
> Nie  wiem,  czy to w ogóle jest możliwe, ale czy repackage nie mogłoby
> być  w  jakiś  sposób  dopatchowane do rpm4 z rpm.org ? Wiecie może co
> stało za decyzją o usuniąciu tej funkcjonalności ?

'Zbyt zawodne, aby było praktycznie użyteczne' - generalnie chodziło o
to, co Jeff sam tutaj pisał, tzn. brak możliwości rollbacku a'la DB z
ACID (czyli np. brak możliwości odwrócenia operacji z triggerów). I
koszerne rozwiązanie - fs checkpointing, co jest oczywistym strzelaniem
z armaty do wróbla w przypadku PLD. Najwyraźniej u nich nie występuje
problem downgradów spowodowanych skopanymi pakietami, możliwe że po
prostu mają wystarczająco dobry poziom testowania jak na poziom użycia
rozwojowych wersji softu (w końcu to RH).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>